PROJECTEN

SVB

SVB

De Sociale Verzekeringsbank wil terug naar haar kern, naar ‘de bedoeling’. Als onderdeel van het veranderprogramma heb ik met een creatief team een communicatie concept ontwikkeld voor het SVB personeelsmagazine. Voor de realisatie heb ik de communicatieafdeling en 50 medewerkers mbv workshops en ‘coaching on the job’ geleerd om zelf het SVB-magazine ‘De Bedoeling’ te maken.

Relatics

Relatics

Relatics opereert succesvol op de Nederlandse markt en wil nu ook buitenlandse markten veroveren. Op basis van interviews met klanten, prospects, medewerkers en andere relaties heb ik samen met het strategisch team Relatics geholpen bij het ontdekken van haar DNA en deze vertaald naar een authentiek merkverhaal dat internationaal ingezet gaat worden.

Lyvore

Lyvore

Lyvore staat voor de uitdaging om 80 structureel openstaande vacatures voor verplegend personeel te vervullen. Op basis van gesprekken met verpleegkundigen is er een ‘taal’ ontwikkeld die herkenbaar is voor potentiele medewerkers. Deze taal is vertaald naar vacatures, een website, films en fotografie. De reacties op de vacatures zijn fors toegenomen en Lyvore wordt nu als voorbeeld gezien van succesvolle arbeidsmarktcommunicatie in de zorg.

ARN

Autorecycling Nederland

Autorecycling Nederland staat in haar jubileum jaar voor een uitdaging om alle communicatie activiteiten te realiseren. Tijdens een periode van 3 maanden heb ik ad interim gezorgd voor de reguliere communicatie activiteiten zoals websites, nieuwsbrieven en social media. Plus enkele bijzondere projecten voor het jubileum en de realisatie van een campagne voor het recyclen van scooters.

De Bakkers van Oost

De Bakkers van OostBij het Amsterdamse leven hoort goed en lekker brood. Met bezieling gemaakt, vrij van kunstmatige toevoegingen en vol van smaak. Zo bakken Rob en Khalid hun broden. Elk product van De Bakkers van Oost is gegarandeerd die ochtend versbereid. Eerlijk en puur. Gedreven door vakmanschap. De Bakkers van Oost: de smaak van Amsterdam.

Met een creatief team heb ik deze ambachtelijke bakker geholpen hun verhaal te vertellen. Vastgelegd in een merkverhaal en doorvertaald naar logo, fotografie en website.

REACH

Reach CommunicationsReach Communications is een bureau gespecialiseerd in strategische communicatie. Tijdens piekperioden spring ik als freelancer bij voor account- en projectmanagement werkzaamheden. Voor o.a. ARN, Breda University, ELI Play, Longfonds en Riskonet.

GABLAB


Voor trendwatcher Gaby van Gestel heb ik samen met het team van het Zweedse creatieve bureau KNAK een visuele identiteit ontwikkeld. Op basis van intensieve gesprekken met Gaby hebben we haar merkverhaal geschreven en een doorvertaling gemaakt in logo en huisstijl.

Jouw project?


Wil je weten of ik ook jouw communicatiebureau of afdeling kan helpen bij de realisatie van projecten? Graag kom ik kennis maken. Ik kijk uit naar je bericht!